BIA!

Japp, det var ett tag sen, jag erkänner. Har liksom inte haft inspiration att blogga, har mest suttit och pysslat!
Idag har vi fått ett tillskott till familjen: en Bind It All! Min underbare make tyckte att jag skulle ha en sån, så han gick och köpte en till mig!
Följande blev resultatet:
 och
Annat som har blivit, bland annat är detta:
 en tändsticksask och:  halloweenkort till 5 utvalda :)
Har spenderat en del tid på svenskscrapbooking.se och blivit lite taggad, provat på receptswap och lite annat skoj, fått många bra idéer och massor av inspiration till julklappar och sånt!
Ska försöka blogga lite till i framtiden, får väl se hur lång tid det håller denna gången, men ambitionen finns iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0