Shoppat loss!

Idag kom mina presentkort i posten (tack svärmor m.fl!), så nu har jag shoppat loss på Scrapaddicted!
Följande blev det:
QK daisies. Belle Fleur Blush. Belle Fleur Passion.

QK leaves. Stämpel från DoodleFactory: mummy.


Metro Classic (wohooo!!!!!) Stämpel från Rachelle Anne Miller: I love you

Nu blir det till att spionera på brevlådan, men ska försöka glömma att jag beställt så att det blir en kul överraskning när det väl dyker upp. Misstänker att det snart är punchinella-dags dessutom, så brevbäraren blir min favvis denna veckan!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken härlig shopping, hittade flera av mina egna favoriter där!

2008-07-21 @ 20:12:50
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: monica

Vilka härliga saker du shoppat =) Förstår om du bosätter dig vid brevlådan!

Min skrivare gav jag strax under 1000-lappen för på Mediamarkt, jag är supernöjd med den!

2008-07-21 @ 20:57:32
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0