Några kort med de nya stämplarna

Idag fick jag äntligen inspiration och lugn att sitta ner och skapa med de nya stämplarna jag köpte, och såhär blev resultatet:




Fick använda mitt nya tangerine på muffinskortet oxå, det var skoj att leka lite med det, plus att jag fick prova mina nya brushables-pennor för att färga i stämplarna. Älskar DoodleFactory-stämplarna också, djuren är sååå fina! Har en kollega som länge har propagerat för att jag ska köpa en StazOn i Jet Black, och nu förstår jag varför!

Ikväll ska mamma och pappa komma hit och äta med oss, det ska bli skoj. Tänkte försöka vinna en miljon eller två på V75 oxå, det skulle vara välkommet! Hoppas bara vädret håller i sig, för vi ska grilla spett!
Om 6 veckor bär det iväg hit:

Skiathos i Grekland, 2 veckor blir vi borta, en vecka tillsammans med familjen för att fira mamma som fyller år. Är övertygad om att det kommer att bli underbart! På måndag bär det iväg till Vadstena, blir väl lite Arn-inspirerade LOs sen!
Trevlig lördagkväll allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0