Fler kort!

Var lite pyssligt inställd idag oxå, så efter visst drama när min sista kontaktlins gick sönder och jag var tvungen att åka iväg till optikern blev det lite fler kort gjorda:

Fick använt både lite gammal spets som låg från ett scrapkit jag fick för länge sedan och papper från ett papperspaket som känns mer och mer användbart. Plus metro såklart! Känns som om jag har hittat min stil lite igen, jag är gärna lite fyrkantig och "ordentlig" i mitt pysslande, med raka linjer och kanter.
Ibland tar man lite väl mycket inspiration från andra och vill göra sitt eget skapande till samma som andras för att man tycker att deras är så fint, men bäst är nog att vara sig själv!

Ett nytt tackkort blev det oxå, och fick användning för de fina belle fleur blommorna och det rockiga pappret som jag köpte på Panduro. Kändes lite som om det saknades något, men tror inte det behöver vara mer egentligen. En personlig favorit just nu: alla fina brads från reprint, mycket användbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0